сряда, 10 април 2013 г.

Подаръци и благодарности #2 :)))))))))))))))))))

Вече съм на 26г. :)))

А това са част от подаръците, които получих.... Снимки на останалите - когато ги прочета ;)))

Travel kit от Нелито със страхотен аромат на Манго
и божествено балсамче за устни с аромат на Ванила :)
И пакетче с уникално вкусни ръчно правени шоко бонбони!
Нели е едно прекрасно момиче с огромно сърце, 
винаги готова да помогне на всеки!
Щастие голямо е да имаш такъв човек в живота си!
Благодаря ти, приятелко :) Обещавам скоро да се видим ;)))
Блуза от майка ми :)

Картичка от Джесика!


PS. На рождения си ден рано сутринта получих едно специално обаждане по телефона от една близка по душа и-нет приятелка. То беше много специално за мен, защото за първи път ми бе отправен поздрав от физически непознат човек. А и второ, събуди ме :) Трето, честити ми първа, с което ми напомни нещо много важно (!) А именно да променя нарушения си режим на лягане, когато трябва да се става и на ставане, когато трябва да се ляга :))) Благодаря ти, Мими!

PS2. Тук искам да благодаря и на още една прекрасна душа! С която съдбата ме срещна случайно или пък не... Благодаря ти, 
Марти :)